Ai invățat să citești , așa-i ?

Ai invățat să citești , așa-i ?

marți, 14 decembrie 2010

- Zapada !

M-am intors de la teatru ! Am repetat scenetele : Five o'clock si Lantul slabiciunilor . Ne-am descurcat foarte bine <3 !  Am iesit cu cativa colegi . Ne aruncam in zapada , ne rostogoleam , ne-am batut cu bulgari de zapada , sau intr-un cuvant: FUN :x! Wtf , vine unul (cu un bulgare in mana) si zice ceva gen :"ce faci frumoaso ? " Huh ? :)) Dupaia a aruncat cu bulgarele in noi =)) . Noi alunecam pe gheata si cadeam (intentionat) in fata oamenilor :>. Da' ei ce sa zica ? :))
Erau unii , care vroiau sa dea cu bulgari in noi , da' noi am inceput sa fugiiim. :)) :> Cand sa ajungem la scoala , de unde era sa plecam cu totii acasa , vin cativa copii , cred ca erau mai mici ca noi :)) si ne urmareau , ne alergau sa ne bata cu zapada . =)) Penibil ! :"> Am ajuns acasa. A fost suuuuper . Ne-am distrat :x ! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu