Ai invățat să citești , așa-i ?

Ai invățat să citești , așa-i ?

joi, 30 decembrie 2010

- Happy new year !

Woow , am revenit si eu . Stiu ca nu am mai scris de ceva vreme , dar lasa . Uite acum este momentul potrivit .
Mâine e anul nou . Vine 2011 . Cu toți sperăm să fie un an nou plin de bucurii , sănătate si toate cele bune ! Și asta vă urez tuturor , din toată inima ! 
Te-ai plictisit ? Lasa , ca nu mai e mult .
Dupa parerea mea , anul 2010 a fost un an destul de bun , mi-a placut . Pentru unii momente de regret , pentru altii de fericire . Pentru unii momente de distractie , pentru altii momente foarte triste . . si lista poate sa continuee [etc] . 
Deci maine voi sta pana dimineata . Sa ma distrez , pentru anul  ce vine . 
Asa ca n-am decat sa va urez un an fericit , plin de bucurii , sanatate si tot ce va doriti si sa fie foarte taree : 2011 . 
Si helooooo , nu uitati , trebuie sa fim fericiti ! Si cu asta am incheiat ^^ ! 
Si ma ducc la culcare . Peace <3 ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu