Ai invățat să citești , așa-i ?

Ai invățat să citești , așa-i ?

marți, 14 decembrie 2010

Winter is here.

- Iarna  a venit ! :x Deci azi : o zi cat se poate de misto.
De dimineata am fost la scoala , a decurs bine . In ore , noi eram cu ochii pe ferestre sa vedem cum ninge . De abia ateptam sa sune clopotelul si sa ne grabim afara :x .Cand a inceput sa ninga ,eu cu colegii am mers in pauza , afara si am facut muuulte poze. :> Cand s-au terminat orele ,eu cu inca 3 colegi am fugit repede , repede !! (sa nu ne loveasca restul cu bulgari de zapada ) Pfoai , am reusit , chiar daca am fost nimerita in picior o data  :)) Vroia unu sa arunce in internat :)) , si eu cu rallu am intrat repede , sa nu ne loveasca si pe noi :-s . Eu cu raluca, madalina  si cu rares  (cei 3 colegi , de care vam spus) ne-am dus pe un drum (he he ^^) si am plecat acasa. Sper ca maine sa fie tot o zi suuper. O sa-mi iau manusi de data asta si sa vezi ce o sa ma bat ! =)) Mwhahaa. :> Thanks , pentru vizualizare :x ! Revin , ca plecc la teatru :D . 
Pa ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu