Ai invățat să citești , așa-i ?

Ai invățat să citești , așa-i ?

marți, 1 februarie 2011

So what ?!

01.02.2011 ! ora 15:02 si incep aceasta postare .
Saluut , e ceva timp de cand nu am mai postat nimic . So what !?
Ziua de marti , ca de obicei in fiecare marti la teatru . Mai sunt 2 ore aproximativ si plec . Estee !
Cred ca i-am inebunit pe mai multi cu melodia paramore - ignorance . Eii , si ?! imi placeeeee muult melodia asta <3 ! Dar nu inteleg un lucru ? De ce mi-ai copia stilul ?Nu poti sa-ti folosesti singur creierul intr-un stil original ? Anyway , e alegerea ta .    Speak out .. Le-am ajutat pe madalina si betisss la scenetele lor si a fost super . Mi-a placut . Rezultatul a fost cam ciudat sau dubios cum zice MD , dar ce mai conteaza :-j ! Fain .
Distractie cu patra si cu pozele ei cu barbie ucigasa ?! Enooorm :"> .
Am descoperit mai multe melodii cool si imi plac enoorm <3 !  Nu mai stiu ce sa mai scriu . deja m-am plictisit ,  plus ca trebuie sa ma duc sa fac cateva poze g e n i a l e  ! cheful asta =]] .  mai revin , pupii :* !
01.02.2011 ! ora 15:17 si inchei aceasta postare .
Btw , i  <3 danbo's photos! => 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu