Ai invățat să citești , așa-i ?

Ai invățat să citești , așa-i ?

sâmbătă, 5 februarie 2011

#Ceva nou !

Hmm , stiu ca acest subiect nu va intereseaza , dar ce ?!  Sincer , telefonul meu ma cam enerveaza , dar ce sa ii fac ? Are si el anii lui . Vreau sa ma uit sa vad ce melodii am , nu mai e niciuna  ! :d Vreau sa vad cate poza mai am . Din 100 mai am 5 aproximativ . S-a tampit de tot . Sau are si momente candd se potoleste si revine cum era la inceput * sanatos* ! :))
Mi-as dori altul , sincer . Unul care sa reziste mult mai mult decat acesta ! :d

Never mind , imi place totusi , dar daca nu m.ar innebunii ar fii mai bine !   :-j

Well , inchei acest subiect. Si va urez un final de saptamana placut ! Btw , stiu ca suna ca un final  de la * stiri*  , dar imi place , place , place {song} !

<3 Zbye .!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu